Najczęściej zadawane pytania

Dostawa

 
Tak, oferujemy dostawy do paczkomatów InPost.
 
Nasz średni czas realizacji zamówienia to 20-25 dni roboczych, jest to spowodowane precyzyjną personalizacją biżuterii oraz wysoką liczbą zamówień.

Czasami kurier zgubi paczkę, oferujemy zwroty lub wymianę produkty na nowy po zgubieniu paczki przez kuriera.

Wszystkie zamówienia są bezpośrednio wysyłane z Polski z naszego magazynu w Lubartowie. Ceny wysyłki są przystępne oraz zależą od rozmiaru i wagi zamówienia.

Aktualnie prowadzimy sprzedaż wysyłkową jedynie w Polsce. Każde zamówienie zawiera możliwość śledzenia przesyłki. Po złożeniu zamówienia, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Od momentu wysłania paczki, dostaniesz kolejną wiadomość e-mail zawierającą link do śledzenia przesyłki.

Zwroty i reklamacje

 
Personalizowane produkty nie podlegają zwrotowi bez powodu.

W przypadku pojawienia się wad, obowiązuje możliwość wymiany lub zwrotu zamówienia.

Wady produktu obejmują:

  •  znaki/kropki na zdjęciu, które nie były na nim umieszczone w załączeniu
  • uszkodzone lub wadliwe kółeczko ze zdjęciem Wady produktu nie obejmują:
  •  niskiej jakości zdjęcia zamieszczonego w biżuterii

Jeśli produkt jest wadliwy konieczne jest wysłanie zdjęć wady oraz opisu na nasz e-mail kontaktowy.

Personalizacja

Dla zdjęć z najlepszą jakością polecamy zamieszczenie zdjęcia o rozdzielczości 1,000 x 1,000 pikseli. Jeśli masz pytania odnośnie poprawności twojego zdjęcia skontaktuj się z naszym zespołem i ci pomożemy!

Dla zdjęć poniżej 400 x 400 pikseli, jest ryzyko powstania rozmazanego zdjęcia. W takim wypadku skontaktujemy się z tobą, jeśli nie dostaniemy odpowiedzi zamówienie będzie automatycznie zrealizowane.

Zdjęcia niskiej rozdzielczości lub przybliżone mogą skutkować uzyskaniem słabej jakości zdjęcia w środku kółeczka.

Shopping Cart