Dostawa
Czasami kurier zgubi paczkę, oferujemy zwroty lub wymianę produkty na nowy po zgubieniu paczki przez kuriera.
Wszystkie zamówienia są bezpośrednio wysyłane z Polski z naszego magazynu w Lubartowie. Ceny wysyłki są przystępne oraz zależą od rozmiaru i wagi zamówienia.
Aktualnie prowadzimy sprzedaż wysyłkową jedynie w Polsce. Każde zamówienie zawiera możliwość śledzenia przesyłki. Po złożeniu zamówienia, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Od momentu wysłania paczki, dostaniesz kolejną wiadomość e-mail zawierającą link do śledzenia przesyłki.
Zwroty i reklamacje
W przypadku pojawienia się wad, obowiązuje możliwość wymiany lub zwrotu zamówienia.
Wady produktu obejmują:
- znaki/kropki na zdjęciu, które nie były na nim umieszczone w załączeniu
- uszkodzone lub wadliwe kółeczko ze zdjęciem Wady produktu nie obejmują:
- niskiej jakości zdjęcia zamieszczonego w biżuterii
Jeśli produkt jest wadliwy konieczne jest wysłanie zdjęć wady oraz opisu na nasz e-mail kontaktowy.
Personalizacja
Dla zdjęć z najlepszą jakością polecamy zamieszczenie zdjęcia o rozdzielczości 1,000 x 1,000 pikseli. Jeśli masz pytania odnośnie poprawności twojego zdjęcia skontaktuj się z naszym zespołem i ci pomożemy!
Dla zdjęć poniżej 400 x 400 pikseli, jest ryzyko powstania rozmazanego zdjęcia. W takim wypadku skontaktujemy się z tobą, jeśli nie dostaniemy odpowiedzi zamówienie będzie automatycznie zrealizowane.
Zdjęcia niskiej rozdzielczości lub przybliżone mogą skutkować uzyskaniem słabej jakości zdjęcia w środku kółeczka.